Лише Бог зна всiх поiменно

Галина Пагутяк: литературный дневник

Мені останнім часом не хочеться виходити, щоб не зустрітись з чимось відразлимим і неприємним.Я не боюся людей, мене відштовхують наслідки їхньої діяльності, викликаної думками. Ці думки фрактальною сіткою вкривають все довкола.Через те я почуваюся дуже некомфортно.Місце, де я побувала вчора - частина парку Знесіння з боку Кривчицької дороги, було вибране чисто імпульсивно.В лісі стояло повно великих дерев"яних хрестів - нових, побілених вапном.Спершу вони вели вздовж гори від статуї Матері Божої, а потім розсипались по лісі.Біля деяких стояли кошики зі штучними квітами.Ніде жодного напису.Оця німота мене найбільше вразила.Спитати було нікого.На щиті з планом парку теж жодної інформації.
На вершині гори, де колись було городище, стояло велетенське біле розп"яття.Чи тут загинули оборонці Львова, чи жертви більшовицьких репресій - це можна дізнатись.Але такий спосіб увічнення трагічних подій неприйнятний в суспільстві з короткою пам"яттю. Він породжує лише міфи.
Один хрест був пофарбований синьою фарбою.



Другие статьи в литературном дневнике: