Нуль

Галина Пагутяк: литературный дневник

Клени вже облетіли.Нуль градусів надворі.Холодний нуль, таке собі безтемператур"я.Нуль - це холод і темрява.Я рідко згадую ті часи,коли бувала у Львові транзитом, а якщо згадую, то це як нуль: холод і темрява душі.Руїни 90-х років, коли ламався не політичний устрій, а стосунки між людьми.Моє приватне і творче життя теж почало опускатись в бік мінуса, і це викликало в мене дуже багато емоцій.
Надто багато емоцій - це мінус, бо вони вимагають душевного ексгібіціонізму, й помалу висушують серце.Може, тому й радять за мертвими не надто довго плакати, щоб не перетворитись на випалену пустелю, над якою безжально сяє сонце,схоже на нуль.
Врешті я позбулась усіх нулів, знайшовши собі стіни, позбувшись надміру емоцій. І коли я чую про чиюсь смерть, то думаю: "Що ж, вмирати це природньо." Бо крім холодного і темного нуля існує ще безкінечність.



Другие статьи в литературном дневнике: