Три шiстки

Галина Пагутяк: литературный дневник

Колись до мене кілька разів приїжджав один чоловік, намагаючись вплинути на мою свідомість, щоб я писала те, що йому потрібно.Він упродовж години читав мені лекції про ментальні щляхи, які пронизують Землю і люди,які живуть уздовж цих шляхів, володіють таємними знаннями.Про Шамбалу і геометрію духу.Мені здається, з цим він їздив не лише до мене.І взагалі я можу вислухати без емоцій будь-кого, що приваблює до мене не зовсім адекватних людей.І я не почала хреститись, коли він показав мені на чолі, під волоссям три шістки, і коли сказав, що він пророк Антихриста.Мене здивувало дише те, що він надто грубо це робив, вербуючи мене для своєї справи.Він не брав до уваги мою особистість, мої почуття, мій душевний стан.І те, що я за природою аутист, а вони не піддаються на навіювання чи зомбування.Зрештою.він перестав до мене з"являтись.Я викликаю розчарування в багатьох людей, висковзуючи з обіймів їхніх ідей, не бажаючи стати інструментом чужих амбіцій.Мені навіть байдуже, чи й досі той чоловік читає мої книжки і стежить за мною.Адже я сама обираю стежки для своїх думок.




Другие статьи в литературном дневнике: